چگونه خودکنترلی داشته باشیم :

چگونه خودکنترلی داشته باشیم

یکی دیگر از نتایج تئوری کاهش نفس این بود که خودکنترلی مانند یک ماهیچه است. این مشکل ثابت نیست - می توان آن را آموزش داد، و می توانید یاد بگیرید که چگونه کنترل خود را در طول زمان با تمرین بهبود بخشید.ذهن و هوش

1. چیزی شیرین داشته باشید

مطالعات نشان می دهد که قدرت خودکنترلی ما به سطح گلوکز ما مرتبط است.مغز برای فعالیت به انرژی نیاز دارد و شیرینی ها این سوخت را تامین می کنند.

مصرف نوشیدنی های شیرین باعث افزایش سطح گلوکز خون و تقویت اراده فرسوده ما می شود. البته، این مجوزی برای زیاده روی نیست. این فقط یک نسخه پشتیبان است وقتی که اراده شما روی دود کار می کند.

2. انگیزه درونی خود را توسعه دهید

تحقیقات دیگر در مورد خودکنترلی به ما می گوید که وقتی در درون ما برای رسیدن به اهداف خود در مقابل انگیزه های بیرونی یا جلب رضایت دیگران هدایت می شویم، سطح اراده ما کندتر کاهش می یابد.

به بیان ساده، اهداف «خواستن» ما را در کنترل خود بهتر از اهداف «باید» می‌سازد.

3. «چرا»ی خود را پیدا کنید

توصیه‌ای که در مورد هدف پشت کاری که انجام می‌دهیم، ارتباط نزدیکی با توصیه‌های بالا دارد. استفاده از استدلال انتزاعی به اصطلاح "سطح بالا" می تواند به ما کمک کند تا کنترل خود را بهتر انجام دهیم.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید از خوردن یک تکه کیک اجتناب کنید، اگر به خود یادآوری کنید که می‌خواهید سالم بمانید، راحت‌تر می‌توانید وسوسه را کاهش دهید، نه اینکه فکر کنید که چگونه به جای آن فقط یک میوه می‌خورید.

5. از دست "اشتباه" خود استفاده کنید

بر اساس تحقیقات، استفاده از دست غیرمسلط برای انجام کارهای کوچک مانند کار با ماوس کامپیوتر، باز کردن در یا هم زدن قهوه راه‌های عالی برای تقویت و اعمال قدرت خودکنترلی است.بازیهای استراتژیک آیفون+ لینک دانلود

مطالعات به ما می‌گویند که این می‌تواند به مهار احساسات خشم، ناامیدی، و حتی پرخاشگری نیز کمک کند - تنها پس از دو هفته تمرین، فواید قابل توجهی وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد