عادت های افراد با بهره وری بالا :

همین امر در مورد کار شما صدق می کند - حتی اگر نویسنده نباشید.

اگر احساس می‌کنید خسته هستید یا خود را به تعویق می‌اندازید، به یک قاب عکس یک اینچی نگاه کنید. شروع به انجام کاری کنید - مانند تقسیم کار به تکه های کوچکتر - و ادامه دادن برای شما آسان تر خواهد بود.معرفی اپلیکیشن های پیام رسان

اقدام کردن همان چیزی است که به انگیزه می انجامد که به نوبه خود منجر به اقدام بیشتر می شود. افراد با بهره وری بالا منتظر انگیزه نمی مانند - آنها شروع به کار می کنند و انگیزه به دنبال دارد.

. انرژی خود را مدیریت کنید (نه فقط زمان)

مدیریت زمان بخش بزرگی از بهره وری است. بسیاری از عادات بهره وری در این لیست به شما کمک می کند زمان خود را به طور موثرتری مدیریت کنید.

اما به همان اندازه مهم - و اغلب نادیده گرفته می شود - مدیریت انرژی است.

اگر خسته هستید و به سختی می توانید فکر کنید، مهم نیست که چند ساعت از روز باقی مانده است. شما نمی توانید از آنها به طور سازنده استفاده کنید.فناوری و اطلاعات

این منطق انجام کارهای دشوار در اوایل روز است – با استفاده موثر از ساعات اوج مصرف، می توانید قبل از اینکه خسته شوید، کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید. جیسون فرید، بنیانگذار و مدیر عامل Basecamp می گوید:

"در حالی که مردم اغلب می گویند زمان کافی نیست، به یاد داشته باشید که همیشه توجه کمتری نسبت به زمان خواهید داشت."

افراد با بهره وری بالا می دانند که داشتن زمان برای انجام کارها کافی نیست. مدیریت انرژی خود - برای اطمینان از اینکه سخت ترین وظایف را انجام می دهید در حالی که انرژی لازم برای انجام آنها را دارید - یک ترفند مهم برای بهره وری است.

4 راه برای داشتن روابط سالم تر :

1. فردی باشید که می توانند روی او حساب کنند

شریک زندگی و دوستان شما باید بدانند که چه روز بدی در محل کار داشته باشند و چه بیمار باشند، شما همیشه آماده هستید که وارد شوید و کمک کنید. وقتی اوضاع برای خانواده‌تان، والدین و خواهر و برادرتان بد پیش می‌رود، بدانید که می‌توانند به شما مراجعه کنند. شما هر بار که به شما نیاز دارند به موقع آنجا هستید و آنچه را که می گویید منظور می کنید.آموزش و اخبار

2. وزن خود را اندازه بگیرید

بی انصافی است که از یک شریک یا دوست انتظار داشته باشیم که بار همه چیز را به دوش بکشد. لازم نیست همه مسئولیت ها را وسط تقسیم کنید، اما باید به توافق برسید تا هیچ یک از شما بار را به تنهایی حمل نکنید. این امر در مورد چیزهایی مانند کارهای خانه صدق می کند، اما به مواردی مانند تصمیم گیری برای غذا خوردن یا انتخاب یک گردش نیز مربوط می شود.

3. برای آنها وقت بگذارید

استفان کاوی، نویسنده کتاب هفت عادت افراد بسیار موثر، زمانی گفت:

"کلید این نیست که آنچه را که در برنامه شما است اولویت بندی کنید، بلکه برنامه ریزی اولویت های خود است."

اگر می خواهید روابطتان پایدار بماند، باید آنها را در اولویت قرار دهید. اگر برای برقراری ارتباط با عزیزان مشکل دارید، «قرار ملاقات‌هایی» را برنامه ریزی کنید.دوام لپ تاپ قدیمی

4. عشق بدون قضاوت

مگر اینکه رفتار آن‌ها یک معامله‌شکنی باشد، نحوه تفکر خود را در مورد عیب‌های طرف مقابل دوباره تنظیم کنید. برای داشتن عشق واقعی، باید شخص واقعی را دوست داشته باشید. برای اینکه ببینیم یک نفر واقعا کیست، باید آنقدر احساس امنیت کند که بدون اینکه احساس کند مورد قضاوت قرار می گیرد، به شما نشان دهد. خانواده، دوستان و افراد مهم شما باید بدانند که شما آنها را دوست دارید، زگیل ها و همه چیز را.

چگونه خودکنترلی داشته باشیم :

چگونه خودکنترلی داشته باشیم

یکی دیگر از نتایج تئوری کاهش نفس این بود که خودکنترلی مانند یک ماهیچه است. این مشکل ثابت نیست - می توان آن را آموزش داد، و می توانید یاد بگیرید که چگونه کنترل خود را در طول زمان با تمرین بهبود بخشید.ذهن و هوش

1. چیزی شیرین داشته باشید

مطالعات نشان می دهد که قدرت خودکنترلی ما به سطح گلوکز ما مرتبط است.مغز برای فعالیت به انرژی نیاز دارد و شیرینی ها این سوخت را تامین می کنند.

مصرف نوشیدنی های شیرین باعث افزایش سطح گلوکز خون و تقویت اراده فرسوده ما می شود. البته، این مجوزی برای زیاده روی نیست. این فقط یک نسخه پشتیبان است وقتی که اراده شما روی دود کار می کند.

2. انگیزه درونی خود را توسعه دهید

تحقیقات دیگر در مورد خودکنترلی به ما می گوید که وقتی در درون ما برای رسیدن به اهداف خود در مقابل انگیزه های بیرونی یا جلب رضایت دیگران هدایت می شویم، سطح اراده ما کندتر کاهش می یابد.

به بیان ساده، اهداف «خواستن» ما را در کنترل خود بهتر از اهداف «باید» می‌سازد.

3. «چرا»ی خود را پیدا کنید

توصیه‌ای که در مورد هدف پشت کاری که انجام می‌دهیم، ارتباط نزدیکی با توصیه‌های بالا دارد. استفاده از استدلال انتزاعی به اصطلاح "سطح بالا" می تواند به ما کمک کند تا کنترل خود را بهتر انجام دهیم.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید از خوردن یک تکه کیک اجتناب کنید، اگر به خود یادآوری کنید که می‌خواهید سالم بمانید، راحت‌تر می‌توانید وسوسه را کاهش دهید، نه اینکه فکر کنید که چگونه به جای آن فقط یک میوه می‌خورید.

5. از دست "اشتباه" خود استفاده کنید

بر اساس تحقیقات، استفاده از دست غیرمسلط برای انجام کارهای کوچک مانند کار با ماوس کامپیوتر، باز کردن در یا هم زدن قهوه راه‌های عالی برای تقویت و اعمال قدرت خودکنترلی است.بازیهای استراتژیک آیفون+ لینک دانلود

مطالعات به ما می‌گویند که این می‌تواند به مهار احساسات خشم، ناامیدی، و حتی پرخاشگری نیز کمک کند - تنها پس از دو هفته تمرین، فواید قابل توجهی وجود دارد.

نکاتی برای نوشتن بیانیه شخصی :

نکاتی برای نوشتن بیانیه شخصی :

چگونه یک بیانیه شخصی بنویسیم؟ دشوار است بدانیم از کجا شروع کنیم. نکات و نکاتی را در مورد ساختار، محتوا و مواردی که نباید از یک متخصص دانشگاه دریافت کنید.3 روش ساده دانلود از اسپاتیفای

دیدگاه خودی

اظهارات شخصی ممکن است فرمولی به نظر برسند، اما می توانند برای فرآیند تصمیم گیری حیاتی باشند و مربیان پذیرش آنها را می خوانند.

اگر برای یک دوره با تقاضای بالا درخواست می دهید، بیانیه شخصی شما می تواند عامل تعیین کننده ای در مورد مصاحبه یا عدم مصاحبه باشد.

مدیر بازاریابی و جذب دانشجو در دانشگاه گلاسترشایر، جیمز سیمور، نکات مهمی را در مورد نحوه نوشتن بیانیه شخصی به اشتراک می گذارد.

معلمان پذیرش در بیانیه شخصی شما به دنبال چه چیزی هستند؟

برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مناسب هستید یا خیر، دانشگاه ها و کالج ها به نحوه بیان سوابق تحصیلی و پتانسیل خود علاقه مند هستند. این باید توسط مرجع شما پشتیبانی شود.

کسانی که در پذیرش کار می کنند به دنبال شواهدی از موارد زیر هستند:

·         انگیزه و تعهد

·         رهبری، کار گروهی و ارتباطات

·         در مورد موضوع انتخابی خود تحقیق کنید

·         هر گونه مهارت کلیدی مرتبط

معلمان پذیرش به دنبال برنده جایزه نوبل نیستند. آنها به دنبال اشتیاق برای دوره ای هستند که برای آن درخواست می شود و به دنبال این هستند که چرا شما برای مطالعه آن مناسب هستید. چه ارزشی می توانید به دوره اضافه کنید؟ وقتی فارغ التحصیل شدید دوست دارید کجا بروید؟سبک زندگی

بن، مدیر پذیرش حقوق در دانشگاه بیرمنگام، آنچه را که از متقاضیان انتظار دارد در بیانیه شخصی خود به او بگویند، با ما در میان گذاشت:

بیانیه شخصی نه تنها فرصتی عالی برای نشان دادن مهارت ها، دانش و دستاوردهای فردی متقاضیان است، بلکه بینشی در مورد نوع دانش آموزی که آنها آرزو دارند و چگونه می توانند در جامعه دانشگاهی قرار بگیرند را به ما ارائه می دهد.

بن اتکینز، مدیر پذیرش حقوق در دانشگاه بیرمنگام

مثال واقعی: خوب

مثال زندگی واقعی: نه چندان خوب