عادت های افراد با بهره وری بالا :

همین امر در مورد کار شما صدق می کند - حتی اگر نویسنده نباشید.

اگر احساس می‌کنید خسته هستید یا خود را به تعویق می‌اندازید، به یک قاب عکس یک اینچی نگاه کنید. شروع به انجام کاری کنید - مانند تقسیم کار به تکه های کوچکتر - و ادامه دادن برای شما آسان تر خواهد بود.معرفی اپلیکیشن های پیام رسان

اقدام کردن همان چیزی است که به انگیزه می انجامد که به نوبه خود منجر به اقدام بیشتر می شود. افراد با بهره وری بالا منتظر انگیزه نمی مانند - آنها شروع به کار می کنند و انگیزه به دنبال دارد.

. انرژی خود را مدیریت کنید (نه فقط زمان)

مدیریت زمان بخش بزرگی از بهره وری است. بسیاری از عادات بهره وری در این لیست به شما کمک می کند زمان خود را به طور موثرتری مدیریت کنید.

اما به همان اندازه مهم - و اغلب نادیده گرفته می شود - مدیریت انرژی است.

اگر خسته هستید و به سختی می توانید فکر کنید، مهم نیست که چند ساعت از روز باقی مانده است. شما نمی توانید از آنها به طور سازنده استفاده کنید.فناوری و اطلاعات

این منطق انجام کارهای دشوار در اوایل روز است – با استفاده موثر از ساعات اوج مصرف، می توانید قبل از اینکه خسته شوید، کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید. جیسون فرید، بنیانگذار و مدیر عامل Basecamp می گوید:

"در حالی که مردم اغلب می گویند زمان کافی نیست، به یاد داشته باشید که همیشه توجه کمتری نسبت به زمان خواهید داشت."

افراد با بهره وری بالا می دانند که داشتن زمان برای انجام کارها کافی نیست. مدیریت انرژی خود - برای اطمینان از اینکه سخت ترین وظایف را انجام می دهید در حالی که انرژی لازم برای انجام آنها را دارید - یک ترفند مهم برای بهره وری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد