چرا چربی شکم باعث مشکلات زیادی می شود:

چرا چربی شکم باعث مشکلات زیادی می شود:

·         در عمق حفره شکمی شما رشد می کند و فضای بین اندام ها را پر می کند.

·         چربی شکم تاثیر قوی تری بر متابولیسم شما دارد. اسیدهای چرب و مواد را از طریق ورید مجاور که با کبد مرتبط است به خون آزاد می کند.

·         این می تواند باعث سندرم متابولیک شود که می تواند تولید از پانکراس را کاهش دهد.

·         نتیجه این است که قند خون شما بالا می ماند و در خطر ابتلا به دیابت هستید.

·         علاوه بر این، سلول های چربی می توانند پاسخ التهابی را تحریک کنند که ماده ای به نام سیتوکین ها را آزاد می کند. این ماده عامل بیماری قلبی است.نکات ویندوز 10

چه باید کرد

دور کمر سیبی شکل خود را با پیروی از یک رژیم غذایی سالم و ورزش شدید کوتاه کنید. شکر، پیتزا، نان، نان شیرینی، برنج، سیب زمینی سفید و ذرت می توانند سطح قند خون شما را افزایش دهند و چربی بیشتری تولید کنند. سعی کنید میوه ها و سبزیجات بیشتر و پروتئین های چرب کمتری مانند ماهی سالمون را در رژیم غذایی خود بگنجانید. حداقل 30 دقیقه در روز برای کاهش وزن ورزش کنید و می توانید تمرینات تقویت کننده شکم را برای سفت کردن عضلات ترکیب کنید.6 سایت رایگان ویرایش عکس

شکل گلابی

خطرات سلامتی

نتایج مطالعه برای خطرات سلامتی بدن گلابی شکل سازگار نیست. مطالعات قبلی نشان می دهد که چربی در باسن، ران و باسن می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد. با این حال، یک مطالعه جدید خلاف این را نشان می‌دهد – پایین‌تنه لاغرتر می‌تواند برای قلب شما مفید باشد. اگر اضافه وزن دارید، کاهش وزن در هر قسمت - شکم، پا یا باسن - برای کاهش کلسترول مفید است.

چه باید کرد

چربی انباشته شده در قسمت پایین تنه می تواند سرسخت باشد. ممکن است در ناحیه شکم پیشرفت داشته باشید، اما در قسمت پایین تنه نه چندان. فرمول کلی برای کاهش وزن موفق ساده است: رژیم غذایی و ورزش. برای بدن گلابی شکل هم همینطور است. این کار با خوردن وعده های کوچکتر و شامل بیشتر سبزیجات، میوه ها و پروتئین کم چرب شروع می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد