هدف گرایی و پیشرفت در زندگی :

1. هدف گرا شوید

مشکل نداشتن گل این است که شما می توانید زندگی خود را با دویدن بالا و پایین زمین بگذرانید و هرگز گل نزنید. - بیل کوپلند

اهداف باعث عمل می شوند. آنها این کار را با تعیین مقاصد روشنی انجام می دهند که ما به آن پایبند هستیم.

چه روی دیوار باشند و چه پشت سرمان، اهداف همیشه وجود دارند و به ما یادآوری می کنند که برای چه چیزی تلاش می کنیم و چرا برای آن تلاش می کنیم.10 راه برای حفظ سلامتی

وقتی فراموش می کنیم برای چه چیزی کار می کنیم، انگیزه ایجاد می شود. اهداف به ما جهت و اشتیاق می دهند و در عین حال به ما امکان می دهند پیشرفت خود را دنبال کنیم.

این کلید در حفظ انگیزه است. من در گذشته خیلی چیزها را رها کرده‌ام، زیرا احساس می‌کردم پیشرفت را متوقف کرده‌ام.

وقتی این اتفاق افتاد، یک فرآیند وزن کردن طبیعی در مغز من اتفاق افتاد و تصمیم گرفت که توجه من به کجا برود. از مدیتیشن به عنوان مثال استفاده خواهم کرد.نکاتی برای دور ماندن از بیماری ها

در طول مدت زمان طولانی، مدیتیشن را به خودم یاد دادم. سال ها تمرین کردم اما هرگز نتوانستم آن را به طور مداوم انجام دهم. من هرگز قبل از تسلیم شدن بیش از دو ماه در یک زمان آن را انجام نمی دهم.

ماه اول عالی خواهد بود زیرا می توانستم پیشرفت سریع را احساس کنم. اما زمانی که پیشرفت در ماه دوم کاهش یافت، دیگر آن را تشخیص ندادم و تمرین احساس کردم ارزش وقت من را ندارد.

من اخیراً کتابی به نام «ذهن روشن شده» خریدم. هر چیزی که در مدیتیشن با آن روبرو خواهید شد و همچنین نموداری از پیشرفت را به صورت گام به گام تجزیه و تحلیل می کند. این دارای 10 هدف کاملاً مشخص است که می توانم آنها را هدف قرار دهم.

این با تجزیه مدیتیشن به اهداف قابل کنترل به جای یک تسلط بزرگ به من کمک زیادی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد