اپلیکیشن های مفید برای یادگیری

اپلیکیشن های مفید برای یادگیری

هم‌اکنون با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها وجود دارند که می‌توانند به شما در فرآیند یادگیری و ارتقاء دانشتان کمک کنند. در زیر، تعدادی از اپلیکیشن‌های مفید برای یادگیری آورده شده است:

1. Duolingo: اگر می‌خواهید یک زبان خارجی یاد بگیرید، Duolingo یک اپلیکیشن آموزش زبان رایگان است که به شما کمک می‌کند به صورت بازی‌آموزی زبان‌های مختلف را یاد بگیرید.

https://sariasan.com/featured/top-english-learning-apps/

2. Coursera: این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد دسترسی به دوره‌های آنلاین و دانشگاهی از دانشگاه‌ها و مؤسسات برتر جهانی داشته باشید و به آموزش‌های مختلف در زمینه‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.

3. Khan Academy: اپلیکیشن Khan Academy آموزش آنلاین رایگان در موضوعات مختلف از جمله ریاضیات، علوم، هنر و تاریخ را فراهم می‌کند.

4. SoloLearn: اگر علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی هستید، SoloLearn یک اپلیکیشن رایگان است که به شما کمک می‌کند مفاهیم برنامه‌نویسی را به صورت تعاملی و بازی‌آموزی یاد بگیرید.

5. Anki: Anki یک اپلیکیشن فلش کارت است که به شما کمک می‌کند به روش کارت‌های حافظه و بازخورد مداوم و انتقالی یاد بگیرید.

6. Memrise: این اپلیکیشن نیز برای یادگیری زبان‌ها به روش بازی‌آموزی و ارتقاء مهارت‌های شنیداری و تلفظ مناسب است.

7. TED: اپلیکیشن TED به شما امکان می‌دهد به صدها سخنرانی الهام‌بخش و آموزشی از افراد موفق در حوزه‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.

8. Udemy: این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد به دوره‌های آنلاین ویدئویی از متخصصین و استادان مختلف در زمینه‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

https://bestkid.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1.html

این تنها چند نمونه از اپلیکیشن‌های مفید برای یادگیری هستند و هنوز بسیاری از منابع معتبر دیگر وجود دارند. برای بهره‌وری بهتر، از اپلیکیشن‌های معتبر استفاده کنید و میزان تمرین و تکرار نیز در فرآیند یادگیری اهمیت دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد